C'est nouveau. C'est dans la nature.

Nieuws

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  1. Tropische Strände und Gesundheit vertragen sich schlecht ! (09-08-2010)

    Achtung: einer neuen amerikanischen Studie zufolge könnte ein Bad im azurblauen Meer an tropischen Stränden der Gesundheit schaden. > Meer info
  2. Eating a Mediterranean diet can help cut the death rate (08-07-2009)

    The regular and moderate consumption of alcohol, vegetables, fruit, nuts, beans and pulses can help cut the overall mortality rate, according to a huge European study conducted over an 8-year period.


    > Meer info
  3. En u? Hoe lang profiteert u dagelijks van het zonlicht in de winter? (31-12-2008)

    Dit gebrek aan licht zou volgens wetenschappelijke studies, verantwoordelijk zijn voor onze zwartgalligheid, kortstondige depressies of andere sensaties zoals vermoeidheid en futloosheid. > Meer info
  4. Het recept om geheugenstoornissen te verminderen… (09-12-2007)

    Nieuw onderzoek toont aan dat bepaalde voedingsmiddelen de degeneratie van de neuronen in de hersenen daadwerkelijk kunnen voorkomen.
    > Meer info
  5. Meer vis voor moeder! (12-11-2007)

    Na de VS legt Europa de nadruk op het belang voor zwangere en borstvoeding gevende vrouwen van omega-3 vetzuren, voor een gezonde zwangerschap en een goede ontwikkeling van de hersenen van de zuigeling.

    > Meer info
  6. Omega-3 DHA en Alzheimer (31-05-2007)

    De Amerikaanse overheid stelt alles in het werk om de rol van omega-3 bij de bestrijding van de ziekte van Alzheimer aan te tonen > Meer info
  7. Voedsel voor de hersenen (08-11-2006)

    Een voeding met veel omega-3 bronnen zou een preventieve rol bij de ziekte van Alzheimer kunnen spelen.
    > Meer info
  8. Zullen ons ontmoeten aan de Life2 beurs ! (12-03-2006)

    Zoals elk jaar zullen wij aan de Life2 beurs deelnemen in Brussel de 17, 18 en 19 maart van 10 tot 18uur. Geniet van uw bezoek om ons te komen zien op de stand van PHARMAPLUS aan de toegang van het paleis 11(Brussel, EXPO).
    > Meer info
  9. Goed nieuws voor het hart! (06-12-2005)

    Meer omega-3 in de voeding beschermt onbetwistbaar hart en bloedvaten en met name tegen ritmestoornissen.
    Nieuw wetenschappelijk bewijs...
    > Meer info
  10. Omega-3: algemeen bekende ontstekingsremmende eigenschappen! (03-10-2005)

    Een studie bij patiënten met pijnlijke gewrichten toonde aan dat de omega-3-vetzuren, en in het bijzonder EPA, ontstekingsremmende eigenschappen hebben.
    Ontdek de aanmoedigende resultaten van de publicatie van Dr. Maroon van de universiteit van Pittsburgh...
    > Meer info
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4